احداث بوستان مادر و کودک در شهرک شهید محلاتی/ تصویب ۴۰ درخواست محلی

شهردار منطقه یک: احداث بوستان مادر و کودک یکی از مصوبات پایش و بازدید میدانی شهردار منطقه یک از محله شهرک شهید محلاتی بود که مورد استقبال مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در بازدید از محله شهرک شهید محلاتی و دیدار با شهروندان این شهرک‌ها که با حضور معاونان و مدیران انجام شد اظهار داشت: فضای سبز رها شده ای در ضلع شرقی شهرک وجود دارد که می تواند به بوستان مادر و کودک تبدیل و شهرداری آمادگی دارد تا در صورت تحویل زمین این طرح اجرایی شود.

او افزود: همچنین به درخواست اهالی شهرک قائم جهت نوسازی و افزایش ساخت و ساز در این شهرک نیز، طرح توسط مشاورین معاونت شهرسازی و معماری منطقه پی گیری می شود.

صباغ تصریح کرد: در این بازدید بیش از ۴۰ درخواست محلی مصوب و در دستور کار قرار گرفته است که ساماندهی پیرامون مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی نیز مطرح شد که مشاور فنی و عمرانی، طرح پیرامونی را آماده و به هیات امنای شهرک جهت اجرا تحویل می دهد.

وی همچنین احداث خیابان تندرستی در خیابان درختی از مسجد پیامبر اعظم (ص) تا خیابان نور را اقدام دیگری دانست که با تصویب بودجه در شورای شهر، اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 40841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =