محسن سوریان پرچم شهرداری تهران را در استانبول به اهتزاز در آورد

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان دررقابتهای اخیر قهرمانی جهان به میزبانی شهر استانبول ترکیه، توانست با هدایت محسن سوریان از کارکنان شاغل در شهرداری تهران برای دومین سال متوالی برسکوی نخست تکیه بزند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این دوره از رقابتها که با شرکت تعداد ۴۱ تیم قدرتمند از اقصی نقاط جهان نظیر روسیه، آمریکا، ترکیه، کوبا، بلاروس، آذربایجان و گرجستان در شهر استانبول برگزار شده بود، شاگردان محسن سوریان با کسب چهار مدال رنگارنگ و با اختلاف امتیازی نسبت به حریفان صاحب نام خویش توانستند بار دیگر طعم قهرمانی جهان را بچشند.

همچنین؛ جانبداری و حمایت کمیته داوران از تیم ملی ترکیه میزبان رقابت‌ها برای سرگروهی ومحروم شدن شاگردان سوریان از کسب دو مدال دیگر نیز نتوانست مانع از کسب این افتخار آفرینی شده و در نهایت برای دومین سال پیاپی قهرمانی جهان بدست آمد.

بر اساس این گزارش؛ محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان که پیش از این نخستین مربی برادر صاحب نام خویش حمید سوریان بود، در حال حاضر بعنوان یکی از کارکنان شاغل در منطقه مشغول بکار بوده و بار دیگر افتخار دیگری را برای خانواده شهرداری تهران رقم زد.

محسن سوریان پرچم شهرداری تهران را در استانبول به اهتزاز در آورد

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 40893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =