تسهیل در دسترسی شهروندان محله پونک به بازار میوه و تره بار

شهردار منطقه۲ گفت: با بهره برداری از بازار تره بار محله پونک ، تعداد بازارهای فعال در منطقه به ۲۴ مرکز افزایش یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر، گفت: این مراکز با هدف تکمیل سرانه های خدماتی منطقه و تسهیل درخدمات رسانی به شهروندان احداث و همزمان با  شصت و هفتمین شنبه امید و افتخار به بهره برداری رسید.

وی افزود: این بازار تره بار  پس از نیازسنجی انجام شده، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در فضایی به وسعت ۲۰۰مترمربع  و به صورت سازه‌های سبک طراحی شده است.

صالحی گفت: بنا به رویکرد مدیریت شهری در افزایش سرانه های خدماتی محلات، شهرداری منطقه  نیز علی رغم وجود ۲۳ بازار فعال میوه و تره بار که درحال خدمات رسانی به شهروندان هستند، در یکسال گذشته با همکاری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ،ضمن بررسی های کارشناسی درخصوص نقاط موردنیاز ساکنین منطقه به بازارهای جدید ومحلات فاقد بازار، نهایتاً ۵ قطعه زمین مستعد جهت احداث و راه اندازی بازارهای جدید را تحویل سازمان میادین میوه و تره بار کرد.

وی  با اشاره به اینکه با بهره برداری از بازارتره بار رزمندگان دسترسی شهروندان محله پونک به این مراکز تسهیل می شود، افزود:  این بازار تره بار در فضایی جانمایی شده است که از فضای مناسب برای پارک خودرو برخوردار بوده و مشکلات ترافیکی را در این محل ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 40923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =