بازدید شبانه سرپرست معاونت فنی و عمرانی از دو پروژه عمرانی شهر تهران

سرپرست معاونت فنی و عمرانی از دو پروژه اولویت دار این معاونت به صورت شبانه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در بازدید شامگاه پنجشنبه ۱۹ مردادماه که "هادی حق بین" سرپرست معاونت فنی و عمرانی و "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران  حضور داشتند، از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نواب با بزرگراه شهید تندگویان و زیر گذر بزرگراه شهید آبشناسان-خیابان جنت آباد بازدید شد.

حق بین در این بازدید که به صورت سرزده صورت گرفت نخست از پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نواب با بزرگراه شهید تندگویان که یکی از پروژه های مهم جنوب تهران به شمار می آید بازدید کرد. این پروژه در سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تاکنون ۴ ستون از ۶ ستون پل چپگرد آن به همراه بخشی از عرشه اجرا شده است. در بخش زیرگذر نیز آخرین مراحل اجرای سرشمع ها جهت بتن ریزی عرشه در حال پیگیری است.

در بخش دیگر این بازدید حق بین با حضور در کارگاه پروژه زیرگذر بزرگراه شهید آبشناسان-خیابان جنت آباد در جریان پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت. در هفته گذشته با اعمال انحراف ترافیک در بخشی از غرب بزرگراه شهبد آبشناسان، حدفاصل بزرگراه شهید باکری تا خیابان جنت آباد مسدود شد و ترافیک جنت آباد جنوب به سمت شهید باکری جنوب منتقل شد تا اجرای ۱۱۷ حلقه شمع بخش جنوب غرب تقاطع بزرگراه آبشناسان -خیابان جنت آباد امکانپذیر شود.

انتهای پیام/

۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 40937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =