تقدیر باقری از مرکز ارتباطات شهرداری برای حمایت از ایده‌های خلاقانه شهروندان

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: تهرانی‌ها به طور خاص علاقمند هستند که دیده، شنیده و فهمیده شوند و امیدواریم این مجموعه رویدادها مقدمه‌ای بر این هدف باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری در سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور شهری "شهرگفت" با بیان اینکه اموری که خلاقانه باشد باید مورد حمایت قرار بگیرند، اظهار کرد: بنده صمیمانه از اقدام خلاقانه مرکز ارتباطات تقدیر می‌کنم.

وی افزود: تهرانی‌ها به طور خاص علاقمند هستند که دیده، شنیده و فهمیده شوند و امیدواریم این مجموعه رویدادها مقدمه‌ای بر این هدف باشد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به مردمی‌سازی اداره شهر، یادآور شد: در طرح "من شهردارم" از مردم خواسته شد تا پروژهای اولویت‌دار محلات معرفی شود تا شهرداری این طرح‌ها را اجرا کند.

وی همچنین تصریح کرد: تهران ۳۷۲ محله دارد که در طرح من شهردارم تعداد ۲ هزار و ۴۲ پروژه در معرض دید قرار گرفت و ۳۶۰ هزار نفر در این نظرسنجی حضور یافتند و میزان مشارکت به ۵۰۰ هزار نمونه می‌رسید.

باقری با بیان اینکه بنابر گفته شهردار تهران در گام اول ۱۰ درصد بودجه توسعه‌ای شهرداری به میزان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های برخاسته از "من شهردارم" اختصاص یافت، گفت: هزار و ۲۴ پروژه توسط مردم انتخاب شد و به محض انتخاب این طرح‌ها، ۳۶۰ پروژه محلی در سال اول اجرای طرح، عملیاتی شد که این اقدام به شدت منجر به افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

وی اعلام کرد: شهردار تهران اعلام کرده که به جای اینکه شهرداری برای مردم تصمیم بگیرد اداره شهر را با کمک مردم و توسط مردم اجرایی کنیم و به نوعی مردمی‌سازی اداره شهر به نتیجه برسد؛ بنده خرسندم که معاون شهرداری هستم که چنین ایده‌هایی در سر دارد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که طرح "من شهردارم۲" همچون دوره اول با موفقیت اجرا شود.

انتهای پیام

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 40940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =