بازدید مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت فنی و عمرانی از پروژه‌های شمال غرب پایتخت

مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در پهنۀ شمال غرب پایتخت بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در بازدید میدانی"مسعود طوفانی" مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت فنی و عمرانی که با همراهی مدیران دفاتر حراست این معاونت برگزار شد، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های احداث "زیر گذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی"، "دور برگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی در محدوده پل وردآورد"، "احداث پل دسترسی شهرک شهید خرازی" و "تونل اتصال بزرگراه شهید خرازی به بزرگراه شهید همدانی" پایش شد.

طوفانی در نشستی که متعاقب این بازدید ۵ ساعته برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از زحمات مدیران پروژه‌های عمرانی پهنه شمال غرب پایتخت قدردانی و ابراز امیدواری کرد اقدامات فوق با رفع به موقع معارضان ملکی و تاسیساتی، در زمان مقرر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به منافع ترافیکی این پروژه‌ها در کاهش گردش‌های اضافی شهروندان، تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که این منافع در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 40941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =