اجرای عملیات اصلاح  و تشتک گذاری درختان منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از اجرای عملیات اصلاح و ایجاد تشتک پای درختان سطح منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به نقش فضای سبز شهری در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، محدودیت منابع آبی در توسعه فضای سبز شهری و لزوم صرفه جویی در مصرف آب و افزایش راندمان آبیاری گفت: به همین منظور طرح اصلاح و تشتک گذاری درختان فضای سبز در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفته است.

به گفته وی؛ اصلاح و ایجاد تشتک و آزادسازی طوقه درختان با هدف افزایش نفوذ آب به اطراف ریشه، تهویه خاک، هوا رسانی مناسب و صرفه جویی در مصرف آب همراه با افزایش راندمان آبیاری اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: این طرح از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و تا پایان فصل برای درختان تمام سطح منطقه شامل بوستان‌ها و حاشیه معابر به صورت مستمر انجام خواهد شد.

صدیقی در ادامه به کارگاه‌های آموزشی ویژه کارگران و کارشناسان فضای سبز اشاره کرد و گفت: به منظور لزوم حفظ منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب کارگاه های آموزش نحوه صحیح آبیاری و مناسب ترین زمان آبیاری با توجه به دستورالعمل های سازمان بوستانها جهت مدیریت بهینه آبیاری برای تمام کارگران و کارشناسان پیمان‌ های نگهداری فضای سبز برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 40985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =