نام ۱۶ کوچه و یک بلوار در تهران تغییر کرد

همزمان با یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام ۱۶ کوچه و یک بلوار در شهر تهران با حداکثر آراء موافق اعضای شورا تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا با حداکثر آراء خود نام ۱۶ کوچه را در منطقه ۲۱ و یک بلوار را در منطقه ۱۸ شهر تهران تغییر دادند.

بر این اساس نام کوچه سیزدهم تهرانسر به نام شهید عرب علی رنجبر تغییر یافت و در وردآورد نیز کوچه انقلاب به نام شهید میرحسن میررضاپور، کوچه اول به نام شهید حضرتقلی التج، کوچه دوم خیابان امام حسین (ع) به نام شهید خدارحم شاهقلی، کوچه توحید به نام شهید موسی کیانی، کوچه مریم دوم به نام شهید بهرام میرزایی، کوچه دوم خیابان شهید قرنی به نام شهید عباس مؤمنی، کوچه سوم به نام شهید ابراهیم طحان سفلی، کوچه ششم به نام شهید عباس دانه کار و کوچه سوم به نام شهید محمد واحدی، کوچه صاحب الزمان غربی به نام شهید محمد اسماعیل غلامی نامگذاری شد.

در ادامه اعضای شورا، نام کوچه مریم چهارم در وردآورد را به نام شهید اکبر نفری، کوچه چهارم را به نام شهید محمدعلی عسگری، کوچه فاقد نام در خیابان امام حسین(ع) را به نام شهیدان کلامی، کوچه مریم سوم را به نام شهید سید اکبر حسینی، کوچه بنفشه چهارم را به نام شهید حسین داوری و بلوار بهار در منطقه ۱۸ را به نام شهید مجید قربانخانی تغییر دادند.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 40987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =