رشد ۳ برابری صدور پروانه نسبت به سال گذشته در منطقه ۴

نشست تخصصی حوزه شهرسازی با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهردارمنطقه ۴، معاون و مدیران شهرسازی منطقه و نواحی برگزار و مسائل و چالش های این حوزه بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴" علی اصغر کمالی زاده" در این نشست گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۴۴۰ پروانه در منطقه ۴ صادر شده است که نسبت به مورد مشابه سال گذشته( ۱۵۰)، ۳۰۰ درصد رشد تعداد پروانه داشته ایم، ضمنا خوشبختانه با توجه به اینکه بیش از  ۲۰ هزار پرونده دارای رای ماده صد در منطقه ۴  اجرای رای شده با تلاش و سعی فراوان در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه دوم اجرای رای در بین مناطق ۲۲ گانه شدیم.

وی در ادامه گفت: در این راستا در مبحث وصول جرایم  درسال  گذشته جهش زیادی داشته و در حال حاضر پیگیر جرایم وصولی معوقه نیز هستیم.

شهردار منطقه ۴ از برگزاری جلسات منظم برای اجرای بند" ت" در این منطقه خبر داد وگفت: شایان ذکر است ۵۳۳ پرونده دارای بند "ت" در منطقه ۴ وجود دارد که با همکاری نواحی ۹ گانه  در مرحله مذاکره با مالکان، صدور ابلاغ و اخطار است.

در ادامه "صارمی" معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های حوزه شهرسازی منطقه ۴ در مدت حضور دکتر کمالی زاده گفت: در این مدت شاهد کاهش چالشها و اقدامات موثر در این حوزه بوده ایم که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشنامه ها باید گره گشای مشکلات شهروندان باشد، افزود: مدیران و کارشناسان هر منطقه با توجه به معضلات و نوع بافت خود می توانند پیشنهادات خود را مطرح کرده  صد البته ما نیروهای متخصص را تکریم و از پیشنهادات سازنده استقبال می کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه درخواست کرد:  تلاش کنید در حوزه های مختلف شهرسازی شهروندان سرگردان نشوند و سعی شود گره گشای مشکلات مردم بوده،  همیشه سعی در تکریم آنها داشته باشید.

در ادامه این نشست معاون شهرسازی و معماری، رئیس اداره درآمد، رئیس اجرای احکام عملکرد حوزه های خود را بیان کردند و مدیران شهرسازی  منطقه  و نواحی مشکلات ومعضلات خود را ابراز داشته و از نقطه نظرات  ایشان بهره مند شدند.
 

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 40997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =