از اجرای آبیاری مکانیزه فضاهای سبز تا روشن تر شدن معابر و بوستان‌ها

طرح‌های مختلف نگهداشت شهری و زیباسازی بوستان ها و فضاهای سبز با استفاده از تکنولوژی مدرن در اولویت فعالیت های شهری منطقه ۱۴ قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه طی برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با تاکید بر لزوم بهداشت و زیبایی منظر شهری برای افزایش کیفیت زندگی و رضایت و رفاه شهروندان، دستور اجرای طرح نگهداشت در حوزه‌های مختلف خدماتی و شهری را با محوریت محلات و فضاهای سبز صادر کرد.

یزدی با اشاره به اهمیت نگهداشت و رسیدگی به سرانه فضای سبز منطقه به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری و مورد نیاز شهروندان، از آبیاری این فضاها به روش مکانیزه و تجهیز بوستان ها به سیستم آبیاری هوشمند با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و نیروی کار به عنوان اولویت فعالیت های حوزه خدمات شهری نام برد. تامین روشنایی بوستان ها و رفع مشکلات مربوط به خاموشی فضاهای سبز از موارد مورد تاکید شهردار منطقه است که در دستور کار قرار گرفت.

یزدی تاکید کرد: علاوه بر نگهداشت فضاهای سبز منطقه، در کوتاه ترین زمان نسبت به تامین روشنایی معابر و فضاهای سبز تاریک همچنین رفع خاموشی بوستان های تاریک برای رفاه مردم و افزایش ضریب امنیت این سرانه های عمومی انجام می شود.

شهردار منطقه در پایان ضمن قدردانی ازعملکرد علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست سابق برای رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست جدید منطقه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 41003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =