احداث پل همسطح سواره رو بلوار ابوذر

شهردار منطقه ۱۴ از احداث پل همسطح سواره رو تقاطع بلوار ابوذر و خیابان پاسدار با هدف کاهش بارترافیکی و دسترسی آسانتر به مسیرهای بزرگراهی بخش شرقی منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی گفت: با اتمام این پل که در بخش میانی بلوار و تقاطع خیابان پاسدار گمنام درحال احداث است، مسیر تردد شهروندان دارای وسایل نقلیه برای دسترسی به بخش غربی و شرقی کوتاه تر و بار ترافیکی تقاطع منتهی به این مسیر کاهش می یابد.

شهردار منطقه ضمن بازدید از روند اجرای این پروژه که در مرحله انجام عملیات شمع و زیرسازی است و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد درحال اجراست، همچنین ایمن سازی مسیل ابوذر بویژه پل های عابر این مسیل تا زیباسازی این پل ها همچنین مرمت و نوسازی انهار و اصلاح هندسی میادین این محدوده را از اولویت‌های مهم فعالیت های شهری منطقه در راستای اجرای این طرح برشمرد.

یزدی با بیان اینکه هدف از تسریع در اجرای طرح های شهری ارائه خدمت، رفاه شهروندان و بهبود محیط زندگی است، از اهتمام ویژه مدیریت شهری برای اجرا و تکمیل پروژههای عمرانی و اتمام و بهره برداری این پروژه ها در آینده نزدیک خبرداد.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 41035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =