پیشرفت ۲۴ درصدی پروژه احداث دسترسی جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به بزرگراه شهید آوینی/ اتمام عملیات فونداسیون دیواره های شمالی

تلاش عوامل اجرایی برای بهره برداری از پروژه احداث دسترسی جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم به بزرگراه آوینی ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، «مهدی صداقتی» سرپرست سازمان مهندسی و عمران با اعلام پیشرفت ۲۴ درصدی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با بزرگراه شهید آوینی در محدوده منطقه ۲۰ ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی توافقات لازم در خصوص رفع معارضین موجود انجام گیرد.

وی با اشاره به اتمام فونداسیون دیواره ها و کوله های شمالی افزود: به زودی اجرای آرماتوربندی و قالب‌بندی دیواره‌های شمالی شروع می‌شود.

«صداقتی» با بیان اینکه حفاری شمع‌های ضلع جنوبی این پروژه در حال انجام می‌باشد، ادامه داد: عملیات اجرای آرماتور بندی و بتن‌ریزی شمع‌ها  در این ضلع نیز در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

به گفته  سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران؛ عملیات عمرانی دسترسی جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به بزرگراه شهید آوینی شامل یک پل ۳ دهانه به طول حدودی ۲.۲ کیلومتر  و با هدف  کاهش ۵ کیلومتری مسیر شهروندان و کاهش ترافیک در این محدوده عبوری در حال احداث است.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 41040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =