مدیران ارشد شهری گوش شنوای اهالی منطقه ۴ پایتخت شدند

در ادامه ملاقات های مردمی مدیران در مساجد شهر، نمایندگان مردم و مسوولان قضایی و اجرایی، انتظامی و اداری از نزدیک پاسخگوی شهروندان منطقه ۴ بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست که با حضور "مهدی اقراریان" عضو شورای اسلامی شهر، " علی اصغر کمالی زاده"  شهردار منطقه ۴، " حسن عبدلیان" رییس مرکز وکلا و خانواده قوه قضاییه و مدیریت شهری برگزار شد، کمالی زاده بر ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان تاکید کرد.

وی گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و مهم ترین مخاطبان مدیریت شهری حق رسیدن به خواسته هایشان را داشته و این مهم بر دوش مسوولان ابرشهر تهران است.

در ادامه مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران که فریضه مغرب و عشا را در بین نمازگزاران شمال شرق پایتخت برگزار کرد، گفت: یکی از مهمترین وظایف شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی به مشکلات شهروندان در امور شهری است که به همین منظور در مساجد پایتخت به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه مردمی حضور پیدا کرده و معضلات شهری را با جدیت دنبال می‌ کنیم.

او خاطرنشان کرد:.مسیر های خدمت رسانی به مردم بسیار است و ما  در همه موضوعات از ترافیکی، و فرهنگی اجتماعی گرفته تا موضوعات عمرانی و شهرسازی و ... می توانیم خدمت رسان آنها باشیم.

همچنین؛ ملاقات حضوری مسوولان ارشد پایتخت و اهالی منطقه ۴  در مسجد نبی اکرم(ص) در محله مجیداباد انجام  و به مطالبات شهروندان رسیدگی شد. / انتهای خبر

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 41051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =