پرداخت کمک هزینه ۳۰ میلیون تومانی کفن و دفن به کارکنان شهرداری

محمد بنی حسن از تخصیص کمک هزینه ۳۰ میلیون تومانی کفن و دفن به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی‌حسن از سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین منبع سازمانی یاد کرد و گفت: جذب نیروی شایسته و تلاش در جهت بهره‌گیری از توانمندی و تخصص افراد مهمترین مولفه در جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده است که البته دستیابی به این امر جز با فراهم‌سازی شرایط مطلوب رفاهی و ایجاد انگیزه برای کارکنان ممکن نخواهد بود.

بنی‌حسن با بیان اینکه نبود سیاست‌های تشویقی، رخوت، بی‌انگیزگی، کم‌کاری و در نتیجه ترک فعالیت نیروی انسانی را موجب خواهد شد، افزود: فراهم‌سازی شرایط مساعد و برخورداری از حداقل‌های رفاهی و معیشتی ضمن تاثیر مثبت در نگهداشت سرمایه‌های سازمانی، افزایش بهره‌وری و خدمت‌رسانی موثر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمله اقدامات رفاهی این دوره مدیریت شهری را رونمایی از بسته خرسندساز و اجرای سیاست‌های تشویقی ویژه کارکنان عنوان کرد و یادآور شد: نخستین بسته خرسند ساز در ۱۴ محور و در جهت پاسخگویی به نیازهای درمانی، گردشگری، اقتصادی و شغلی همکاران از آبان ماه سال گذشته در حال اجراست و انشاالله دومین بسته نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

بنی‌حسن با بیان اینکه خرسندساز تنها مرتبط با رفاه اجتماعی کارکنان نبوده و مراقبت و همراهی با همکاران در شرایط ناگوار را نیز مورد توجه قرار داده است از پرداخت هزینه کفن و دفن کارکنان و افراد درجه یک آنان در قالب محور غمخوار خبر داد و اظهار کرد: به منظور همدردی با کارکنان و تسکین آلام آنان در همان ساعات ابتدایی پس از وقوع این رویداد غمناک، بدون انجام مراحل اداری، ۳۰ میلیون تومان مساعده پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه در راستای جبران هزینه مراکز مشاوره روانشناختی جهت کاهش تبعات ناشی از سوگ موضوع مهم دیگری است که در بسته خرسندساز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از معدود سازمان‌هایی است که این نوع از حمایت‌ها را برای کارکنان خود پیش‌بینی کرده است افزود: این مبلغ تاکنون به حساب ۴۱۸ نفر از کارکنان واریز شده است.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 41082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =