ادب، سرپرست معاونت پیشگیری اداره کل سلامت شهرداری شد

در حکمی از سوی محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، غلام حسین ادب به عنوان سرپرست پیشگیری اداره کل سلامت شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، در این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت پیشگیری سلامت اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است:

امید است با یاری خداوند تبارک و تعالی و در راستای تحقق چشم انداز تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام با اتکا به اسناد بالادستی و استفاده بهینه از منابع موجود و بهره گیری منابع و ظرفیت های رایزنی این اداره کل موجبات خدمت رسانی مفید به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

در مراسم معارفه سرپرست معاونت پیشگیری اداره کل سلامت شهرداری تهران، مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه های این اداره کل بیش از هر زمان دیگری نیازمند پویایی، روش مندی و انسجام در اجرای امور است، بیان داشت: حضور دکتر ادب منجر به هدفمندتر شدن امور، انسجام کار و نیز ارایه خدمت به شکل مقتضی به مردم خواهد شد.

وی بیان داشت: با روش های علمی، همه جانبه نگر و جامع نگر باید به موضوعات مبتنی بر شواهد و اتکا به پژوهش با مبانی عقلی؛ نسبت به تدوین بسته های سیاستگذاری در حوزه سلامت روان و ترویج شیوه های سالم زندگی به عنوان مهمترین ماموریت و کارکرد اداره کل سلامت شهرداری تهران اقدام شود.

صاحب ادامه داد: شهرداری به عنوان یکی از معدود سازمان ها و دستگاه هایی شناخته می شود که قادر است هم خود سیاستگذار باشد و هم خود عامل به اجرای سیاست هایش باشد و این ویژگی در کمتر ارگان و سازمانی دیده می شود. این موضوع برای شهرداری یک مزیت است و باید از آن به خوبی در راستای ارایه خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم استفاده کرد.

غلام حسین ادب سرپرست معاونت پیشگیری اداره کل سلامت شهرداری تهران نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت و اعتماد مدیران معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: مسیر گذرانده شده با موفقیت های زیادی همراه بوده است و بدون شک با همکاری همه ارکان فعال در اداره کل سلامت این مسیر با قوت و دقت بیشتری در پیش گرفته خواهد شد.

وی نقطه قوت اداره کل سلامت شهرداری را بدنه کارشناسی قوی آن دانست و بیان کرد: اداره کل سلامت با بهره گیری از نیروهای خبره و توانمند در عرصه های کارناسی بدون شک یکی از قوی ترین بدنه های کارشناسی را در مقایسه با ادارت کل دیگر معاونت امور فرهنگی و اچتماعی شهرداری دارد و از این ظرفغیت باید به خوبی بهره برداری کرد.

همچنین؛ سرپرست معاونت پیشگیری اداره کل سلامت شهرداری تهران دارای مدرک دکترای روانشناسی سلامت است وسوابقی از جمله مدیر آموزش شهروندی، مدیرسلامت شهرداری منطقه ۱۳، سرپرست اداره آسیب های شهرداری منطقه ۱۳، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ و نیز دبیری کارگروه سلامت شهروندی کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 41083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =