برنامه آموزشی مفاهیم ترافیکی و اخلاق شهروندی در محله دوستدار کودک

«محله من، محله دوست دارکودک» عنوان ویژه برنامه آموزشی و ترویجی است که در راستای افزایش آگاهی شهروندان و بویژه کودکان با مفاهیم ترافیکی واخلاق شهروندی، با حضور بیش از ۳۰۰ کودک منطقه ۱۴ در بوستان پرستار به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه در این باره گفت: ویژه برنامه«محله من محله دوست دار کودک» به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و با مشارکت آموزش‌های شهروندی حوزه اجتماعی و فرهنگی در محله دوستدارکودک این منطقه به اجرا درآمد.

وی افزود: براین اساس و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی، توسط تیم آموزشی و پلیس راهور و در قالب انواع بازی ها و برنامه های سرگرم کننده مفاهیمی چون ایمنی عابر پیاده، آرام سازی و قوانین و مقررات ترافیکی به صد ها کودک آموزش داده شد.

شهردار منطقه ۱۴ در ادامه با اشاره به اینکه برپایی میز آموزواره ترافیکی حرکت و میز خدمت با ارائه خدمات سلامت، هنری و فرهنگی و آموزشی از جمله نمایش عروسکی، مشاوره پزشکی و روانشناختی به کودکان، نقاشی و اوریگامی و... دیگر فعالیت های به اجرادرآمده در بوستان پرستار است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی بویژه ایجاد انضباط ترافیکی، با توجه به استقبال خانواده ها، این ویژه برنامه ها ی متنوع آموزش محور بویژه برای کودکان استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 41118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =