منطقه ۱۳ میزبان نخستین جشنواره هنر و ترافیک کشور

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به همکاری پلیس راهور تهران بزرگ و سایر شهرها در اطلاع رسانی جشنواره هنر و ترافیک از برگزاری این جشنواره در سطح کشوری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه، مقوله ترافیک را یکی از موضوعات اصلی شهرهای بزرگ به‌ویژه پایتخت برشمرد و افزود: این جشنواره با موضوع "دوچرخه‌سواری و عابر پیاده" به ارتقای فرهنگی و رفتار ترافیکی شهروندان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره هنر و ترافیک توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۳ و همکاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران و پلیس راهور تهران بزرگ و سایر شهرها در حال برگزاری است، افزود: با توجه به کاربرد دوچرخه در کاهش ترافیک شهری، لذا معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳، بر آن شد به‌صورت اطلاع‌رسانی در بحث فرهنگی گام‌ بردارد.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، این جشنواره در قالب مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه از ۱۵ مردادماه آغاز شده و تا سی مردادماه نیز ادامه می‌یابد.

همچنین سید امیر سید هنجن، معاون حمل‌ونقل ترافیک منطقه ۱۳ با بیان اینکه اجرای چنین برنامه‌هایی بر روی مخاطب تأثیرگذار است و می‌توان از آن در مدیریت شهری بهره گرفت خاطرنشان کرد: واحد آموزش معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ به‌عنوان دبیرخانه این جشنواره تعیین شده و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره در سطح کشور  می‌توانند، آثار خود را با ذکر مشخصات به شماره ۰۹۱۹۹۶۹۰۴۶۲ در پیام‌رسان‌های داخلی  بله و ایتا ارسال کنند.

وی یادآور شد: هدف از این جشنواره به تصویر کشیدن عادت‌ها و رفتارهایی است که رخ می‌دهد و به‌طور روزمره ما شاهد آن هستیم و بی‌اعتنا از آن گذر می‌کنیم؛ لذا برگزاری چنین جشنواره‌هایی به ما ایده و توان می‌دهند که بتوانیم مشکلات را شناسایی و در پی حل آن باشیم.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 41160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =