پایش نیازهای محلات در بازدید میدانی مدیران شهری منطقه۲

دوره جدید نظارت ستادی و بازدید میدانی مدیران شهری منطقه۲ تهران از سطح نواحی ۹گانه آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه۲ در دور سوم نظارت ستادی از نواحی ضمن بررسی اقدامات و برنامه های پیش رو عملکرد وفعالیت های ناحیه را مورد پایش قراردادند.

شهردار منطقه با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در بهینه‌سازی خدمات شهری  و جلب رضایت شهروندان گفت: برهمین اساس دور سوم نظارت ستادی در سال ۱۴۰۲ بر اساس سیاست های راهبردی مدیریت شهری تهران انجام و  فعالیت های نواحی به صورت میدانی بررسی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: در دوره‌های گذشته اقدامات و عملکرد نواحی در سه بخش بازدید میدانی، جلسه در نواحی ۹گانه و در نهایت جلسات ستادی پایش ومورد ارزیابی قرارگرفت.

صالحی گفت: نظارت ستادی از نواحی با هدف ارتقاء وضعیت نگهداشت و پیشبرد طرحها و ایده‌های نوین در مدیریت شهری منطقه و اصلاح نواقص و بررسی روند امور پروژه های در دست اقدام انجام می شود.

همچنین؛ در دور جدید نظارت ستادی از نواحی ۹گانه در بازدیدهای میدانی جداگانه، صالحی شهردار منطقه از ناحیه۵، نجاریان مشاور اجرایی از ناحیه۴، نصرتی رییس اداره بازرسی از ناحیه۱، مقدم معاون شهرسازی و معماری از ناحیه۲، رنجبر معاون فنی و عمران از ناحیه۳، طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست از ناحیه۶، کریمی معاون حمل و نقل و ترافیک از ناحیه۷، غفاری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از ناحیه۸ و اسدی معاون مالی و اقتصاد شهری از ناحیه۹، عملکرد نواحی را مورد ارزیابی و پایش قرار دادند.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 41200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =