عضو گیری کانون نوجوانان محلات منطقه۱۳

کانون نوجوانان شهرداری منطقه۱۳ باهدف شناخت استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان از بین علاقه‌مندان عضو فعال می‌پذیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه گفت: اداره آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با مشارکت کانون نوجوانان و مدیریت محلات برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های هدفمند ویژه نوجوانان، از بین نوجوانان فعال و علاقه‌مند عضوگیری می‌کند.

وی افزود: کانون نوجوانان ضمن استعدادیابی نوجوانان محلات به‌صورت هدفمند برای آموزش و اوقات فراغت این گروه برنامه‌های متنوعی را آماده کرده است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: تمام تلاش ما این است ضمن عضوگیری نوجوانان در کانون های مربوطه، برنامه های خلاقانه و کاربردی مورد علاقه نوجوانان با توجه به تمام ظرفیت ها ایجاد کنیم و  مسلما با فضای ایجاد شده،  بخشی از استعدادهای فردی و اجتماعی این نوجوانان نیز شکوفا خواهد شد.

وی با تاکید بر مشارکت نوجوانان در برنامه‌ریزی‌ها ادامه داد: حضور نوجوانان به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری نیز اثرات مثبتی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین سرای محله، ضمن تکمیل فرم عضویت با ارائه مدارک لازم به عضویت این کانون دربیایند و از برنامه‌های متنوع و مفید آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
 

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 41201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =