نصب بیش از ۱۳۰ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه ها و معابر منطقه ۱۹

در راستای رسیدگی به وضعیت و به روز رسانی تجهیزات و المان‌های ترافیکی ۱۳۵ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ نصب می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره اهمیت رسیدگی به وضعیت تجهیزات ترافیکی به منظور آشکارسازی و ایمن سازی آنها بیان کرد: به همین منظور تجهیزات ترافیکی در بزرگراه آزادگان مسیر غرب به شرق ورودی شهرک گلریز و بزرگراه خلیج فارس به سمت قم، ۳۵ عدد گاردریل در بزرگراه‌های شهید هاشمی، علامه عسگر و آزادگان نصب و مرمت شده است.

وی ادامه داد: به منظور ایمنی هر چه بیشتر شهروندان علاوه بر مرمت و نصب المان‌های ترافیکی در خیابان شهید زلفی، نسب به نصب سرعتکاه در خیابان پیروز، استوانه‌های ترافیکی در میدان‌های باران و ثارالله اقدام شده است. ضمن اینکه ۲۰ عدد تابلو پرچمی در معابر منطقه مرمت و نصب شده است.

فرهادی در تشریح سایر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در راستای افزایش رضایت شهروندان و حفظ سلامت شهری از نصب تجهیزات ترافیکی در خیابان‌های شهید صمدی و مهران، المان ها و استوانه ترافیکی، ۱۰ تابلو خطر نما، ۵ تابلو جهت نما  در خیابان های دانشگاه و آموزگار و ۷۰ عدد استوانه بر روی و زیر پل میثاق خبر داد.

انتهای پیام /

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 41212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =