احداث پارک ترافیک ویژه مادر و کودک در منطقه۲۲

شهردار منطقه۲۲ از راه‌اندازی پارک ترافیک ویژه مادر و کودک در محدوده غرب تهران خبرداد و گفت: این پارک در حاشیه جنوب غربی بوستان جوانمردان احداث خواهد شد.

رضا شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار داشت: در منطقه ۲۲ هم اکنون پارک ترافیک در ضلع شرقی بوستان جنگلی چیتگر وجود دارد که با راه اندازی پارک ترافیک ویژه مادر و کودک دومین پارک ترافیک با رویکرد آموزشی و تفریحی خواهد بود.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: این طرح به همت دو معاونت حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه به اجرا در خواهد آمد که در حال حاضر این محیط از فضای سبز مناسب، سرویس بهداشتی و سیستم روشنایی برخوردار است.

شرفی ادامه داد: شناسایی محل مناسب برای احداث پارک ترافیک با رعایت شاخص‌ها و معیارهای آن از جمله دسترسی آسان به پارک ترافیک، ایجاد انگیزه‌ لازم برای حضور کودکان به همراه مادران، ضرورت تجهیز پارک به تمامی امکانات آموزشی، قرار گرفتن در مجاورت یا بخشی از فضای یک بوستان و… از نکات مهمی است که باید برای احداث پارک ترافیک رعایت شود که این امر از سوی دو معاونت مربوط در منطقه۲۲ به شکل کارشناسی لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی پارک آموزش ترافیک در بوستان جوانمردان موجب بالا رفتن سطح فرهنگ ترافیک در بین نسل آینده خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 41262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =