دیدار رئیس قرارگاه طریق الحسین(ع) با فرماندار شهر طویریج و بخشدار شهر خیرات

مهدی اخ الصنایع،شهردار منطقه ۱۰ با منتظرعبدالستارالشافعی فرماندار شهر طویریج (جدول غربی) و فاضل عبدالعباس صالح الفتلاوی بخشدار شهر خیرات عراق در زمینه همکاریهای دوجانبه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ اخ الصنایع ،رئیس قرارگاه طریق الحسین(ع) در ستاد مردمی اربعین حسینی شهرداری تهران در شرح این دیدار گفت: در این دیدار بر تعامل دوسویه و همکاری در زمینه بهبود و ارتقای سطح خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) تأکید شد.

 وی با بیان اینکه فرماندار و بخشدار شهرهای طویریج و خیرات آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در طول مسیر طریق الحسین(ع) اعلام کردند، افزود: در این نشست مقرر شد طرف عراقی ماشین آلات حوزه شهری و تجهیزات برای رفت و روب و نظافت در اختیار نیروهای مردمی ایرانی را تأمین کند و در حوزه‌های مختلف هم اقداماتی را انجام دهند.

اخ الصنایع بیان کرد: ستاد مردمی اربعین حسینی شهرداری تهران نیز اقداماتی در زمینه جمع‌آوری پسماند، ارائه خدمات شهری، خدمات فرهنگی، اسکان زائران، برپایی ایستگاه صلواتی و اسکان پزشکان مجموعه مدیریت شهری و داوطلب را مدیریت و پیگیری می‌کند.

رئیس قرارگاه طریق الحسین (ع) گفت: این فعالیت ها با اعزام نیروهای اجرایی در روزهای آینده آغاز می‌شود و تا پایان مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: 41267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =