افتتاح میدان شهرری در دهه فجر امسال

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به زمان‌بر شدن اجرای پروژه میدان شهرری، گفت: می‌کوشیم این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰، رضا شنگی شهردار منطقه گفت: عملیات بهسازی میدان شهرری شامل پیاده‌روسازی، مرمت و احیا در سال گذشته با پیگیری‌های سازمان زیباسازی شهر تهران آغاز شد.

شنگی افزود: با وجود استعلامات قبل از اجرای پروژه مبنی بر وجود زیرساخت‌ها، حین گودبرداری با زیرساخت‌هایی در این محدوده مواجه شدیم که جمع‌آوری آن سه ماه طول کشید.

وی ادامه داد: به علت مورد پیش‌بینی نشده‌ مشکلاتی برای شهروندان و پیمانکار این پروژه بوجود آمد، اما تلاشمان را بکار گرفته‌ایم تا در دهه فجر کل پروژه را  افتتاح کنیم.

شهردار منطقه با اشاره به بازدید سه تن از اعضای شورای شهر از  قلعه دولت‌آباد، عنوان کرد: این قلعه اکنون در دستور کار شورای بازآفرینی قرار گرفته است تا در کمیسیون ماده ۵ مانند محله نفر آباد بتوانیم اقدام کنیم.

شهردار منطقه تصریح کرد: برخی تجهیزات پاساژ صدف که مجموعه‌ای عظیم با بیش از ۲۴۰ واحد تجاری و پارکینگ است، به سرقت رفته و جهت پیگیری و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است

شنگی با پیچیده خواندن موضوعات اجتماعی و فرهنگی و دشواری ارزیابی آن‌ها، خاطرنشان کرد: بخش عمده تصمیمات فرهنگی به تنهایی بر عهده شهرداری نیست، بلکه فرمانداری و دیگر ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی نیز در کار سهیم هستند.

وی گفت: این در حالی است که در جاهای دیگر ظرفیت مردم و پشتیبانی مردم بخش عمده اجرای برنامه‌ها بوده و اصل مردم‌سالاری نیز همین است.

شهردار منطقه اظهار کرد: حضور یک تیم جهادی توانمند در حوزه فنی و اجرایی برای پیش برد کار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 41286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =