استقرار محله به محله غرفه‌های بازیافت

سرپرست خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از استقرار و فعالیت مستمرغرفه بازیافت بویژه در محله هایی قدیمی و متراکم منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی با بیان اینکه غرفه‌های بازیافت به‌عنوان یکی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات و جلب مشارکت‌های مردمی در امر بازیافت و تفکیک پسماند به شمار می‌آید، گفت: به‌منظور نیل به اهداف طرح کاهش پسماند، غرفه‌های بازیافت شنبه تا پایان هفته از صبح در محلات منطقه فعالیت دارند و به شهروندان خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

رباطی با اشاره به رفع مشکلات در این خصوص با استقرار غرفه در محله‌هایی که غرفه ندارند و نیاز به غرفه‌های بیشتر دارند، افزود: در این راستا غرفه بازیافت جدید در محله حسین‌آباد دولاب جانمایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست سازمان مدیریت پسماند در خصوص استقرار غرفه در محلات (هر محله یک غرفه) و همچنین پیام‌ها و درخواست‌های شهروندان مبنی بر استقرار غرفه بازیافت، نسبت به استقرار یک دستگاه کانکس بازیافت در محله حسین‌آباد دولاب به آدرس خیابان میر هاشمی خیابان گلکار اقدام شد.

رباطی با بیان اینکه غرفه مذکور با مجهز شدن به اقلام بهداشتی و شوینده، جعبه کمک‌های اولیه کپسول آتش‌نشانی و سایر ملزومات، آماده دریافت پسماند خشک و ارائه خدمات به شهروندان است، از اجرای دوره‌های آموزشی برای فرهنگ‌سازی و مؤثرتر واقع‌شدن فعالیت این غرفه‌ها خبرداد. وی افزود: در ماه‌های اخیر آموزشگران اداره مدیریت پسماند به‌منظور آموزش و فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند همسو با طرح کاپ و مدیریت بهینه پسماندها در اماکن عمومی، مدارس، مساجد، مراکز خرید و ... حضور یافته و ضمن آموزش چهره به چهره به شهروندان، کیسه‌های تجزیه‌پذیر و بروشورهای آموزشی در بین آن‌ها توزیع کردند.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 41309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =