اتخاذ خدمات‌رسانی به زائران از میدان خراسان تا خیابان فدائیان اسلام

قرارگاه جاماندگان اربعین حسینی با شعار «حیاتنا الحسین(ع)» در باب‌الرضای(ع) پایتخت تشکیل و تدابیر لازم به منظور خدمات‌رسانی به زائران در پهنه ۳ و نیم کیلومتری میدان خراسان تا خیابان فدائیان اسلام اتخاذ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در جلسه هماهنگی ستاد راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) که با حضور معاونین و شهرداران نواحی ۷ گانه در باب الرضای(ع) تهران تشکیل شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) گفت: خدمت و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) توفیق و نعمت بزرگ الهی است و باید تلاش کنیم تا شرایط حضور برای دلدادگان حسینی را در مسیر پیاده‌روی مهیا سازیم.

وی با اشاره به مسیر ۱۴ کیلومتری میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: شهرداری منطقه ۱۵ در طول مسیر ۳ و نیم کیلومتری حدفاصل میدان خراسان تا اواسط خیابان فدائیان اسلام به جاماندگان اربعین حسینی خدمات ارائه می کند.

مسئول قرارگاه حیاتنا الحسین(ع) با تأکید بر بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی بزرگ باید از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه مشارکت‌های مردمی، خیرین، مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی در عزاداری اربعین حسینی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران در طول مسیر بهره گرفت.

شیری در این نشست بر هماهنگی هرچه بیشتر بین حوزه معاونت‌ها و عوامل اجرایی منطقه در برپایی و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان و عزاداران در مسیر راهپیمایی و تشکیل کمیته‌های اجرایی برای تمهیدات برگزاری این مراسم تاکید کرد.

در ادامه این جلسه به‌منظور خدمات‌رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تصمیماتی نظیر تأمین زیرساخت‌های لازم جهت برپایی موکب مردمی در سطح منطقه، برپایی ایستگاه‌های استراحت و سایه‌بان جهت رفاه حال زائرین با توجه به شدت گرمای سال جاری و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی خدمات عمومی در طول مسیر اتخاذ شد.

همچنین دو مسیر دیگر شامل امام‌زاده حسن (ع) در منطقه ۱۷ و میدان جمهوری برای پیاده‌روی زائران  حسینی در این روز پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام//

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 41312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =