فضاسازی محیطی و احداث سوله‌های خدمات رسانی به زائرین حسینی در مرز شلمچه

شهردار منطقه یک گفت: دو سوله خدمات‌رسانی با هدف ارایه خدمات عمومی، فرهنگی و اسکان ثابت برای زائرین اربعین حسینی، به همت شهرداری منطقه یک در مرز شلمچه در حال احداث است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به آغاز تردد زائران حسینی، دو سوله مجزا به مساحت هر یک،  ۱۰۰۰ متر مربع درموکب شهید همدانی به همت شهرداری این منطقه با هدف پذیرایی از زوار و خدمات رسانی در نقطه مرزی شلمچه در حال احداث است.

صباغ افزود: فضاسازی، نورپردازی و سیاهپوش کردن محوطه بیرون موکب‌ها و داخل سوله‌ها و... از اقدامات اجرایی در این موکب است.

شهردار منطقه یک آماده سازی بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، حمام، نصب و راه اندازی کولر، مه پاش و... را از دیگر تجهیزات و اقدامات اجرایی جهت خدمات رسانی بهینه به زایرین دانست.

همچنین؛ در جریان احداث سوله‌ها، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر و حجت الاسلام سیدالحسین غبیشاوی امام جمعه شهر آبادان از محل، بازدید و از خدمات رسانی و اقدامات شهرداری منطقه یک تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 41336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =