افتتاح طرح خیریه و بازیافت در منطقه ۲۰

طرح خیریه و بازیافت برای اولین بار در بین مناطق ۲۲ گانه، با هدف ترویج فرهنگ بازیافت مواد و حمایت از اقشار کم برخوردار در منطقه ۲۰ افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ طرح خیریه و بازیافت با حضور سعید منوری معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه، صادقی مدیر اداره طرح تفکیک از مبدأ سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، حق‌پرست رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه در بوستان ایثار افتتاح شد.

سعید منوری معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه گفت: این طرح با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار وزنان سرپرست خانوار، تشکیل باشگاه  شهروندی و سمن‌های فعال درامر خیریه و بازیافت، ایجاد انگیزه در بین شهروندان برای تفکیک پسماند خشک، افزایش درصد و تناژ پسماند خشک تفکیک شده و جلب مشارکت و همکاری شهروندان در امور خیریه اجرا شده است.

منوری با بیان اینکه در این طرح شهروندان ضمن تحویل پسماند خشک به غرفه بازیافت، در صورت تمایل و عدم دریافت وجه ریالی می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند، افزود: با جمع‌آوری هزینه این پسماندها و تحویل به کمیته خیرین، بسته‌های ارزاق و پوشاک تهیه و به افراد کم برخوردار، نیازمندان وزنان سرپرست خانوار اهدا می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در پسماند مارکت بوستان ایثار اجرا می‌شود و در صورت استقبال شهروندان، به‌زودی در دیگر مراکز دریافت پسماند خشک نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 41379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =