بازپیرایی ۳ هزار متر مربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک:۳ هزار متر مربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر به منظور ارتقا سطح کیفی فضای سبز و زیباتر شدن نمای بصری شهربا اجرای طرحی ویژه و جهادی، بازپیرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک احسان صفایی با اعلام این خبر گفت: اداره فضای سبز منطقه یک طی طرحی ویژه و با بسیج عوامل فضای سبز منطقه نسبت به کاشت گل و گیاه در بزرگراه شهید صدر حدفاصل خیابان دستواره تا بزرگراه مدرس اقدام کرد.

وی افزود: در این طرح تعداد بیش از یک هزار اصله درخت و درختچه از جمله زیتون تلخ، پیروکانتا، ارغوان، یاس هلندی و ...غرس شده و طرح ادامه‌دار بوده و در فاز اول، ۳ هزار مترمربع کاشت انجام شده است.

صفایی تصریح کرد: چندی پیش نیز عملیات مرمت دیواره نهر سرپوشیده و جدول‌گذاری در بزرگراه شهید صدر غرب - رمپ ورودی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی جنوبی با هدف رفع خطر مسیر تردد خودروها در سواره‌رو توسط اکیپ ۱۳۷ ناحیه ۹ انجام شد.

همچنین؛ ایمن‌سازی بزرگراه شهید صدر نیز از دیگر اقداماتی بوده است که توسط معاونت فنی و عمرانی در این مسیر انجام شده است و بر اساس آن کلیه پرتگاه‌ها و محل‌های خطرناک در زیرگذر قیطریه، پل شهید صدرو معابر اطراف آن به‌وسیله نرده گذاری به طول تقریبی بیش از ۳۰۰ متر ایمن‌سازی شد و به‌منظور جلوگیری از سرقت آهن‌آلات، کلیه اتصالات مجددا از طریق جوشکاری و سایر تدابیر لازم به‌صورت ضد سرقت اجرا شد.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 41384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =