مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی فرهنگی شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ از آغاز مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی فرهنگی این منطقه خبر داد و گفت: تا قبل از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس منطقه ۴ برای ورود دانش اموزان آماده می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با بیان این خبر افزود: در راستای سیاست‌های شهرداری تهران، با برقراری تعامل دوسویه با آموزش و پرورش به حمایت از مدارس در زمینه های عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و مناسب سازی مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه حدود  ۴۳۰ مدرسه و مراکز آموزشی در منطقه ۴ فعالیت می‌کند افزود: طبق نیاز سنجی صورت گرفته از سوی اداره آموزش‌های شهروندی بامشارکت معاونت فنی و عمرانی فعالیت‌های عمرانی در مدارس منتخب این منطقه آغاز شده است.

کمالی زاده از انعقاد تفاهم‌نامه، مشارکت و همکاری در قالب فعالیت‌های عمرانی فضاهای آموزشی در محوریت ایزوگام، مرمت سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی کلاس‌ها و راهروها، آسفالت ریزی و خط کشی محوطه در مدارس نواحی  ۶، ۷ و ۸ در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: امید است با این اقدامات تا پایان شهریورماه روحی تازه به مدارس ببخشیده و برای آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانش آموزان مهیا شود.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 41387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =