نقشه راه شهرداری در حوزه اهدای عضو تدوین می شود

دبیر ستاد اهدای عضو شهرداری تهران از الزام دستگاه های تابعه شهرداری تهران برای تدوین بسته‌های مشخص و سیاستگذاری مدون در حوزه ترویج و اهدای عضو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب در حاشیه نشست بررسی آیین نامه اجرایی مصوبه اهدای عضو و تکریم خانواده های جان بخش که با حضور نمایندگان دستگاه‌های تابعه شهرداری برگزار شد افزود: شورای اسلامی شهر تهران در حوزه اهدای عضو و حمایت از خانواده های جان بخش مصوباتی داشته است.

همچنین؛ همه دستگاه‌های تابعه شهرداری تهران بر اساس این مصوبات اقدامات لازم را برای اجرای مفاد این مصوبات در مسئله اهدای عضو وحمایت از خانواده های جان بخش و تکریم آنان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای شهر نیازمند تدوین ساز و کارها و دستورالعمل‌هایی برای سامان دادن به روند ارایه خدمت به خانواده های جان بخش است، افزود: سیاستگذاری جامع، هدفمند و متناسب با سیاست ها و رویکردهای شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری در این حوزه نیازمند تحلیل دقیق و عمیق است و از این رو همه دستگاه‌های تابعه شهرداری باید پیشنهادات و دیدگاه های کارشناسی خود را در این بخش دربازه زمانی مشخص در اختیار دبیرخانه ستاد اهدای عضو شهرداری تهران قرار دهند تا بر اساس آن بهترین خدمات در اختیار خانواده های جان بخش قرار گیرد.

دبیر ستاد اهدای عضو شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید نقشه راه عملکرد شهرداری در این حوزه ترسیم و همه دستگاه‌های تابعه شهرداری در این مسیر حرکت کنند، خاطرنشان کرد: در راستای تکریم خانواده های جان بخش تهرانی، در این پیش نویس تاکید شده است که ارایه خدمات به خانواده‌های اهدا کننده عضو بعد از احراز سکونت آنان در مناطق ۲۲ گانه و نیز حسب مورد و بنا بر خدماتی که در دستور العمل تنظیم شده به آن اشاره می شود ارایه شود.

در این نشست مقرر شد واحدهای تابعه شهرداری با تدوین برنامه‌هایی در حوزه ادارات و سازمان های زیر مجموعه، سیاست های تشویقی و اطلاع رسانی در حوزه اهدای عضو میان کارکنان خود را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 41398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =