سالمندان با بیش از ۴۰۰ اثر هنری و فرهنگی به رقابت پرداختند

سالمندان منطقه ۱۴ با شرکت در رویداد رقابتی گنجینه های شهر با ارسال بیش از ۴۰۰ اثر با سایر سالمندان پایتخت به رقابت می پردازند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: با اجرای این رویداد فرهنگی و هنری که با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش انزوای اجتماعی سالمندان برگزار شده است، صدها سالمند دارالمومنین تهران برای رقابت با سالمندان مناطق ۲۲ گانه حضور فعال داشتند.

محمد حسین شیخ سفلی با اشاره به اینکه اعضای کانون سالمندان محلات منطقه در رده سنی بالای ۶۰ سال در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری شرکت کردند، افزود: سالمندان پس از دریافت مشاوره رایگان کارشناسان حوزه سلامت که با محوریت سراهای محلات ۲۱ گانه منطقه صورت گرفت، در این جشنواره و در هفت محور حفظ و قرائت قرآن، عکاسی، موسیقی، صنایع دستی، طنز(انفرادی و گروهی)، شعر، خاطره گویی و نقاشی و کاریکاتور به رقابت پرداختند.

شیخ سفلی خاطرنشان کرد:۲۴ آثر برتر ارسالی سالمندان منطقه توسط داوران متخصص در حوزه های مختلف هنری برای رقابت با سایر آثار در سرار پایتخت انتخاب می شوند تا در اختتامیه جشنواره همزمان با روز جهانی سالمندان بین مناطق ۲۲ گانه داوری و برترینها معرفی شوند.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 41443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =