پیگیر رفع کامل مشکلات زیرساختی سرویس بهداشتی‌های مرز مهران هستیم/ استمرار نظارت‌ها تا پایان مراسم اربعین

مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۲ با حضور در مرز مهران، آخرین وضعیت این مرز را در حوزه خدمات شهری بررسی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد نصرتی به همراه مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، ضمن دیدار با امام جمعه و استاندار ایلام، گزارشی از فعالیت‌های و اقدامات صورت گرفته شهرداری در مرز مهران و چگونگی ادامه فعالیت‌ها ارائه کردند.

نصرتی همچنین از دیدار با فرمانده گذرگاه مرزی زرباطیه (مهران) و پیگیری برای رفع مشکلات و موانع موجود خبر داد و گفت: بیشترین مشکل مشاهده شده در این بازدید قطعی مکرر آب و برق سرویس‌های بهداشتی در مرز مهران است که با هماهنگی‌های صورت گرفته آب تانکرها تامین شده و قطعی برق نیز کاهش یافته است و تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی کاملا رفع شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۸ چشمه سرویس بهداشتی در مرز مهران وجود دارد، افزود: شهرداری منطقه ۲ با استقرار ۸۰ نفر نیروی خدماتی، به‌صورت ۲۴ ساعته (در ۶ شیفت سه ساعته) مسئولیت نظافت سرویس‌های بهداشتی و ۱۵۴هزار متر مربع از محدوده مرزی مهران را بر عهده دارد.

مدیر بازرسی منطقه ۲ خاطرنشان کرد: درحال حاضر تردد زائران به خاک عراق بدون مشکل خاصی در حال انجام است و معاون خدمات شهری به همراه دو شیف از نیروهای بازرسی در مرز حضور دارند و تا پایان مراسم اربعین نیز نظارت‌های مستمر برای رفع مشکلات احتمالی ادامه خواهد داشت.   

همچنین؛ مرز مهران یکی از پرترددترین مرزهای مشترک با کشور عراق است و بر اساس پیش‌بینی‌ها، امسال ۶۸ درصد زائران مرز مهران را برای تردد به خاک عراق و شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی انتخاب خواهند کرد و بر همین اساس شهرداری مناطق ۲، ۵ و ۱۱ به‌عنوان شهرداری‌های مقیم در این مرز نیز تلاش کرده‌اند تا با ارائه تسهیلات مناسب، به زائران اباعبدالله خدمات‌رسانی کنند.  

انتها پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 41455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =