نهضت پخش آسفالت در شمال شرق تهران با قدرت خود ادامه دارد

شهردار منطقه ۴ تهران از عملیات تراش، روکش وپخش آسفالت در این منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نهضت آسفالت تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه ۴ پخش شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران " علی اصغر کمالی زاده"  با بیان این مطلب افزود: مناسب سازی مسیرهای تردد عابران پیاده و معابراصلی منطقه از مهمترین اقدامات مدیریت شهری است که با همکاری معاونت عمران و  نواحی ۹ گانه به طور مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات روکش مکانیزه  و دستی آسفالت گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت تا کنون حدود ۴۰ هزار تن آسفالت  به طول ۳۸۰ هزار مترمربع در معابر منطقه پخش و مرمت شده است.

شهردار منطقه ۴ در ادامه به اصلی ترین معابر این طرح اشاره کرد و گفت: در این اقدام و در اصلی ترین معابر، بخشی از بزرگراه شهید باقری، خیابان‌های استخر و فرجام، دماوند، رجایی و ... آسفالت مکانیزه شد.

کمالی زاده در پایان بیان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار حوزه عمران منطقه ۴ قرار دارد و در راستای افزایش خدمات رسانی‌های عمرانی، نوسازی معابر و محلات سطح منطقه برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده طی سال جاری محقق خواهد شد. / انتهای خبر

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 41511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =