حضور ۵۰۰ نوجوان باب الرضای تهران در بزرگترین رویداد آیینی شهر تهران

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۵۰۰ نوجوان حسینی از باب الرضای تهران، میهمان پر مخاطب ترین رویداد آیینی "محرم شهر" در بزرگترین میدان پایتخت خواهند شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان افزود: این برنامه از شانزدهم مرداد ماه تا ۳ شهریور ماه هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در راستای ویژه برنامه های «محرم شهر» به میزبانی یکی از مناطق شهرداری تهران در میدان آزادی برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ هیئات مذهبی، عزاداران و موکب داران باب الرضای تهران نیز در روز چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ میزبان خیل عظیم ارادتمندان به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در میدان آزادی و در جوار نماد عظیم و المان کشتی نجات خواهند بود.

اسمعیلی به تشریح ویژه برنامه آئینی «محرم شهر» پرداخت و افزود: این برنامه با حضور هیئات مذهبی شهر تهران و به ویژه ۵۰۰ نفر از نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران با برنامه‌های چون مدیحه سرایی مداحان نوجوان، حرکت دسته عزاداری نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران، اجرای گروه‌های دمام زنی، برپایی چایخانه، برگزاری حسینیه کودک و سرگرمی‌های کودک و نوجوان، نمایشگاه فروش ملزومات اربعین حسینی، برپایی مواکب پذیرایی و برگزاری استیج به اجرا درمی آید.

انتهای پیام//

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 41522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =