ایمن سازی و مرمت وسایل ورزشی و بازی کودکان در بوستان‌های منطقه ۱۳

اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان نسبت به مرمت، ایمن سازی و تجهیز وسایل بازی کودکان در بوستان‌های شرق پایتخت اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به رویکرد اداره فضای سبز منطقه در ایمن‌سازی و رسیدگی به وضعیت بوستان‌ها و محوطه‌های بازی کودکان گفت: وسایل بازی موجود در بوستان‌های شرق پایتخت بیش از ۳۴ مجموعه است که این وسایل بازی توسط ناظر هر مجموعه بازبینی و در صورت نیاز و نقص فنی، تعمیر و بازسازی آن انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور استاندارد سازی وسایل بازی کودکان و لوازم ورزشی که به دلیل استفاده مداوم و بعضا نادرست از این وسایل و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب دچار فرسودگی، شکستگی شده و برای استفاده شهروندان و کودکان مناسب نبودند، این وسایل در یک ماه گذشته تعویض، بهسازی و تعمیر شدند.

شهردارمنطقه ۱۳ به اهمیت و نقش کلیدی بوستان‌ها به عنوان فضاهای جدانشدنی از زندگی شهری افراد جامعه اشاره کرد و از شهروندان خواست در استفاده درست و مناسب و حفظ و نگهداری مبلمان شهری و وسایل ورزشی کوشا باشند.

علی احمدی یادآور شد: رفع ترکیدگی و تعویض لوله‌ها و شیرآلات آبیاری کلیه فضای سبز شهری، مرمت و بازسازی مبلمان بوستان جنگلی سرخه حصار و رفع نواقص و نظافت سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده اداره فضای سبز منطقه است.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 41534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =