ضرورت توجه به توزیع مناسب سرانه‌های شهری منطقه ۱۵

نشست تعاملی ادارات کل برنامه، بودجه و پایش و ارزیابی عملکرد به منظور بررسی پروژه‌های منطقه و مبحث بودجه، اعتبارات، چالش‌ها و موانع اجرایی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، نشست تعاملی ادارات کل برنامه، بودجه و پایش، ارزیابی عملکرد به منظور بررسی پروژه های منطقه و مبحث بودجه، اعتبارات، چالش‌ها و موانع اجرایی با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، امیر شهرابی مدیر کل برنامه، بودجه و محمد امیرآبادی مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد برگزار شد.

شیری شهردار منطقه ضمن تشکر از همراهی خوب مدیران بودجه در تخصیص اعتبارات به منطقه ۱۵ افزود: برای تحقق شعار کاهش فاصله مناطق جنوبی با شمال تهران نیاز به همت و نگاه ویژه به این منطقه در تخصیص اعتبار را داریم تا ادامه دهنده خوبی در مسیر خدمت به مردم تهران به ویژه جنوب شرق تهران باشیم.

شیری در ادامه با برشمردن چالش های خاص و ویژه منطقه، به چند پروژه در دست اقدام نظیر طرح نهضت آسفالت معابر، بازسازی انهار و جداول منطقه، کلینیک دندان پزشکی، سالن اجتماعات و ... اشاره کرد و گفت: ارتقای زیرساخت های منطقه و توزیع مناسب سرانه ها،   حمایت و یاری همه بخش‌ها را می طلبد.

امیرآبادی مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد نیز ضمن خداقوت به همکاران شهرداری منطقه ۱۵، گفت: ایجاد یک سند تحول برای تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳و اجرای پروژه ها یک نقشه راه محسوب شود ما نیز تلاش می کنیم تااتفاقات خوبی را در منطقه رقم بزنیم.
 

انتهای پیام//

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 41558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =