اجرای سه کیلومتر پیاده روسازی و اصلاح نهر در معابر اصلی محلات

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۸پایتخت از اجرای سه کیلومتر پیاده روسازی و اصلاح نهردرمعابر اصلی محلات با هدف ارتقاء سیما و مناظر شهری و حفظ محیط زیست خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، زکی الله میری زاده با اشاره به این نکته که اجرای این حجم از عملیات توانسته بخش اعظمی از زیر ساختهای عمرانی بلوار مدائن و خیابان طالقانی را که بر اثر مرور زمان دچار فرسودگی شده را احیا کند، اظهارداشت: براساس تقسیم بندی معابرواولویت بندی آنها برای انجام این عملیات، بلوار مدائن که درمجاورت میدان معلم وبسیاری از دسترسی ها و شریان های مهم منطقه قرار گرفته بالغ بر۱۶۰۰متر مربع و درخیابان طالقانی نیز۵۰۰ متر مربع پیاده روسازی انجام و در بخش اصلاح انهار نیز ۹۰۰ متر طول کار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با اجرای این دو بخش عملیات عمرانی که در مجموع حدود سه کیلومتر بوده، ضمن ارتقاء سیما ومناظر شهری در بخش پیاده روها، بخشی از معضلات زیست محیطی ناشی از فرسودگی انهار و آلایندگی های ناشی از آن برطرف شد.

به گفته وی، خیابان تختی وبلوارخلیج فارس نیز از جمله معابری هستند که اجرای عملیات مشابه در آنها تا پایان امسال صورت خواهدگرفت.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 41566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =