برگزاری نخستین مسابقه و رویداد استارتاپی تخصصی پسماند

اولین مسابقه و رویداد استارتاپی تخصصی در حوزه پسماند و محیط‌زیست در شهرداری تهران با همت شهرداری منطقه ۲۲ و با مشارکت شتابدهنده ذوق برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ هادی افراسیابی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: در راستای تقویت اکوسیستم نوآوری و ایجاد بستر فعالیت‌های دانش‌بنیان در این منطقه، اولین رویداد استارتاپی تخصصی حوزه پسماند و محیط‌زیست در شهرداری تهران با هدف حل چالش‌های موجود در مدیریت شهری در حوزه پسماند و اجرای بهینه طرح کاپ (کاهش پسماند) در منطقه ۲۲ اجرا خواهد شد.

افراسیابی در ادامه افزود: این رویداد دارای سه محور اصلی است که با موضوع هوشمندسازی مخازن پسماند و چند کاربردی شدن آن، حذف مخازن از سطح محله و کاهش زباله‌گردی، تفکیک و کاهش تولید پسماند از مبداء و یک محور فرعی با عنوان پوستر فرهنگ‌سازی در کاهش پسماند و حفظ محیط‌زیست برگزار می شود.  

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۲۲ درباره زمان اجرای این رویداد گفت: آخرین مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی ۵ مهر ۹۹ و از طریق سایت www.kayz.ir است و بعد از داوری و بررسی طرح‌های ارسالی توسط هیات داوران، این رویداد استارتاپی در تاریخ ۹ مهرماه سال جاری در منطقه ۲۲ اجرا خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: علاقمندان می توانند ضمن ارسال طرح‌های پیشنهادی خود از طریق سایت، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۰۷۴۹۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

او در ادامه گفت: به پنج طرح برگزیده توسط هیات داوران نیز جوایز ده میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت و شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است.

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
کد خبر: 4158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =