جلسه‌ شورای سازمان فاوا برگزار شد

جلسه‌ شورای عادی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به ریاست معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران تشکیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این جلسه که ۳۱ مرداد در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزار شد، لطف الله فروزنده، معاون شهردار تهران خواستار توجه ویژه‌ی سازمان فاوا به انجام پروژه‌های دارای اولویت شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین بر تشکیل منظم جلسات هیات مدیره‌ی سازمان فاوا در راستای پیش‌برد امور این سازمان، تاکید کرد.

در ادامه‌ این جلسه، سعید جهانی، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد. جهانی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفت: راه‌اندازی سوپر اپلیکیشن خدمات شهروندی، مهم‌ترین پروژه‌ی این سازمان در حوزه‌ی خدمت‌رسانی به شهروندان است و سایر پروژه‌های مهم فاوا درحوزه‌ پروژه‌های زیرساختی شامل بازطراحی سامانه جامع مالی، سامانه‌های شهرسازی، سامانه‌ درآمد املاک، سامانه‌ جامع منابع انسانی، پرتال‌های شهرداری و سامانه‌ اتوماسیون اداری، در حال انجام است.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 41591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =