احداث دوسوله با هدف خدمات رسانی و اسکان ثابت زائران حسینی(ع) در مرز شلمچه/ خدمات رسانی ۱۵۰ نیرو در مرز شلمچه به مردم

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، به منظور بازدید از روند خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران حسینی (ع) در قرارگاه ستاد اربعین مرز شلمچه حضور پیدا کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،علیرضا نادعلی ضمن بازدید ازقسمت های مختلف قرارگاه مرز شلمچه اظهار کرد: با توجه به آغاز تردد زائران حسینی، دو سوله که هر یک به متراژ یک هزار متر مربع است در موکب محبان الرضای موقعیت شهید همدانی در نقطه مرزی شلمچه با هدف خدمات رسانی و اسکان ثابت زائران حسینی(ع) در حال احداث است و فضاسازی، سیاه پوش نمودن محوطه بیرون موکب ها و داخل سوله ها از اقدامات اجرایی است که در این موکب  توسط شهرداری تهران صورت گرفته است.

نادعلی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۵۰ چشمه حمام و همچین نصب و راه اندازی کولر، مه پاش ... از دیگر اقداماتی است که در این قرارگاه مرزی اجرایی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در قرارگاه مرز شلمچه توسط شهرداری تهران گفت: موکب های فرهنگی در مرز شلمچه مستقر شدند تا شهرداری منطقه یک تهران در راستای اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کنند.

نادعلی تصریح کرد: با توجه به دمای نزدیک به ۵۷ درجه و تردد بالا زائران در مرز شلمچه همچنان خدمات رسانی ادامه دارد و نزدیک ۱۵۰ نیروی خدمات رسان و پاکبان که شامل نیروهای شهرداری تهران و مردم محلی است، نزدیک ۲۴ کیلومتر مسیر را پاکسازی می کنند و خودروهای مختلف خدمات شهری در حال خدمت رسانی هستند و نیروهای آتش نشانی نیز تا چند روز آینده در مرز شلمچه مستقر می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان از اقدامات شهرداری منطقه یک تهران در مرز شلمچه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 41710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =