آغاز دوشنبه های ورزشی در بوستان نیاوران

دوشنبه های ورزشی با هدف تاکید بر ضرورت آمادگی جسمانی در فعالیت های روزمره و ارتقای سطح سلامت شهروندان، از ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ به طور منظم در بوستان نیاوران برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اعلام کرد: اجرای «دوشنبه های ورزشی»با شیوه صحیح می تواند نقش بسیار مهمی در کسب آمادگی جسمانی روزانه و نشاط و شادابی فرد داشته باشد، علاوه بر این ورزش روزانه موجب کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی، تقویت سیستم ایمنی بدن، ارتقای سطح بهداشت روان، کاهش اضطراب، افسردگی، تنظیم و تعدیل میزان استرس و حتی تغییرات شخصیتی با افزایش امید به زندگی و بهبود کیفیت زندگی خواهد شد.
او ضمن دعوت از همه ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی، از آنها خواست روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در بوستان بزرگ نیاوران، آمفی تئاتر روباز واقع در ضلع شمال شرقی بوستان و جنب باشگاه شهدای نیاوران با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یابند.

سجادی بیان کرد: باتوجه به شرایط همه گیری کرونا و ضرورت رعایت نکات ایمنی بهداشتی به منظور پیشگیری، جانمایی ورزشکاران با حفظ فاصله دو متر علامت گذاری و با برچسب بر روی زمین مشخص شده است.

او افزود: استفاده از وسایل حفاظت شخصی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل توسط کلیه مربیان و شرکت کنندگان توصیه می شود.
 

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 4174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =