آغاز طرح ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی آسیب زای شهر تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی‌های آسیب‌زا شهر تهران با همکاری نهادهای متولی و شهرداری مناطق ۲۲‌گانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در این خصوص گفت: این طرح به شکل کاملاً تخصصی و دقیق به اجرا در خواهد آمد که در مرحله نخست با همکاری مددکاران و کارشناسان حوزه آسیب ها و به شکل میدانی پایش نقاط آسیب زای محلات شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: در این پایش کاملاً تخصصی، مکان، پیک وقوع آسیب، نوع آسیب و غیره شناسایی و مقرر شد با همکاری شهرداری مناطق، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها اقدام به ساماندهی آن نقطه صورت گیرد.

احمدی صدر ادامه داد: این طرح به شکل روزانه و به شکل متمرکز به اجرا در می آید و در این طرح معتادان متجاهر برای ساماندهی و درمان به مراکز ماده ۱۶ هدایت می شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا این نقاط شناسایی شده در مناطق شمالی شهر تهران نیز وجود دارد نیز پاسخ داد: تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در قالب پژوهش اولیه بررسی شده است و می توان گفت معبر به معبر و حاشیه بزرگراه ها مورد رصد کارشناسان قرار گرفته است و گاها نقاط آسیب زا در محلات شمالی شهر نیز شاهد هستیم.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 41746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =