آرامسازی تقاطع خیابان رحیمی با بلوار هجرت

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ از آغاز اجرای پروژه ترافیکی در بخش شرقی منطقه به منظور بازشدن گره ترافیکی و بهبود تردد شهروندان خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، منا خلیلی گفت: این پروژه در قالب احداث میدان و اصلاح معبر بعداز قریب ده سال پیگیری و مکاتبه با مراکز نظامی و شهرک های محدوده خیابان رحیمی با جلب موافقت پدافند نیروی هوای آجا در خیابان رحیمی کلید خورد.

خلیلی با بیان اینکه سالها محدوده خیابان رحیمی تقاطع هجرت دچار گره ترافیکی بود و لزوم اصلاح هندسی برای ایجاد تردد امن و کاهش بار ترافیکی از ضروریات این شریان اصلی شرق تهران به شمار می آمد، افزود: طی جلسات متعدد با مرکز پدافند هوائی آجا، خوشبختانه تعامل خوبی از طرف مرکز مذکور برای بهبود تردد شهروندان شکل گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله بعداز توافقات به عمل آمده تجهیزات و ماشین آلات پیمانکار در محل مستقر و عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان به مساحت ۱۹۲۰ متر مربع آغاز شده است.

همچنین؛ میدان احداثی یکی از پروژه های مهم ترافیکی در محدوده شرقی منطقه در ناحیه ۶ است که اجرای َآن باعث کاهش بار ترافیکی و آرامسازی تقاطع خیابان رحیمی با بلوار هجرت می شود.

انتهای پیام

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 41749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =