بررسی تأثیرات نشت فاضلاب ایستگاه مترو مهدیه

سومین جلسه بررسی تأثیرات نشت فاضلاب ایستگاه مترو مهدیه با توجه به درخواست شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با موضوع بررسی تأثیرات نشت فاضلاب خط انتقال ۱۴۰۰ میلیمتری به سازه ایستگاه تقاطعی مترو مهدیه در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این نشست محمد حسن فصیح معاون پدافند غیرعامل این سازمان کلیات و حساسیت موضوع را بیان کرد و در ادامه هر یک از نمایندگان حاضر گزارشات خود را ارئه کردند.

در این نشست مقرر شد شهرداری منطقه ۱۱ هماهنگی های لازم جهت لایروبی مستمر انهار مجاور ایستگاه مترو مهدیه را در دستور کار خود قرار دهد. همچنین بازدید میدانی از محل ایستگاه مترو مهدیه انجام شود.

همچنین مقرر شد بررسی کارشناسی در خصوص نشت آب از کانال انتقال آب رباط کریم به ایستگاه مهدیه انجام شود و زمان‌بندی لازم جهت خشک کردن کانال و همچنین نتایج آزمایشگاهی و نظر کارشناسی در خصوص نشت فاضلاب با تعیین شاخص‌های معین اندازه‌گیری و ارائه شود.

این نشست با حضور نمایندگانی از سازمان پدافند غیرعامل کشور، قرارگاه ثارالله، سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مدیریت بحران استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت فاضلاب تهران، معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، محیط زیست و توسعه پایدار، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، ستاد مدیریت مدیریت بحران منطقه ۱۱ و معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در محل سالن فرماندهی این سازمان برگزار شد. 

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 41750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =