پاکسازی و رسوب برداری ۶۲ هزار مترطول از انهار روباز و روبسته

سرپرست خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از اجرای طرح ویژه نظافت، پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته به متراژ ۶۲۰۰۰ مترطول در سطح منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی با بیان اینکه این طرح با هدف روان‌سازی و دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع، کاهش آلودگی زیست محیطی و رفاه شهروندان در سطح نواحی ششگانه اجرایی شده است، گفت: بر این اساس تاکنون لایروبی انهار روباز و روبسته به متراژ ۶۲۰۰۰ متر طول در محورهای اصلی و فرعی منطقه از جمله شهید محلاتی، امام علی(ع)، خاوران، نبرد و...صورت پذیرفت.

رباطی افزود: برای کاهش آلودگی هاو معضلات زیست محیطی علاوه بر نگهداشت همچنین رفع نواقص شبکه های زباله گیر و رسوب گیردر دستورکار است.

سرپرست خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه عدم رعایت نظافت توسط برخی از شهروندان یکی از دلایل آبگرفتگی انهار و معابر است و این امر باعث آبگرفتگی کانال ها در زمان بارندگی و ایجاد محیطی مناسب برای تکثیر انواع حشرات و حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری زا می‌شود، یاداورشد: پاکیزه نگه داشتن سیمای شهری علاوه بر زحمات شبانه روزی نیروهای شهرداری که به صورت مستمر و صورت محله محور در منطقه اجرا می شود، نیازمند همکاری شهروندان نیز است.

وی از شهروندان منطقه خواست ضمن ارتباط با سامانه نظارتی ۱۳۷+ برای درخواست مطالبات شهری با رعایت موضوعات زیست محیطی در پاکسازی محله های سکونتشان حوزه شهری شهرداری منطقه را یاری کنند.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 41752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =