پرداخت وام اربعین در شهرداری تهران به صورت خوداظهاری

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: امسال برای اولین بار تسهیلات سفر به عراق در ایام اربعین حسینی به صورت خوداظهاری در شهرداری تهران پرداخت می‌شود.

مجید باقری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از تسهیلات اربعین از سوی کارکنان شهرداری صورت گرفته است، اظهار کرد: امسال برای اولین بار خوداظهاری انجام شده و این در حالیست که در سالهای قبل افراد پس از سفر، پاسپورت و مدارک خود را تحویل می‌دادند و مبلغ را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: امسال با خوداظهاری افراد مبنی بر سفر به عراق، قبل از سفر مبلغ را پرداخت می‌کنیم تا شاید کارکنان بتوانند همراه اعضای خانواده عازم شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: افراد پس از سفر مدارک را تحویل‌ خواهند داد و فرایندی لحاظ کردیم که به هر دلیلی فرد نتوانسته باشد به سفر برود وام خود را عودت خواهد داد.

وی با اشاره به پرداخت این وام به مبلغ ۹ میلیون تومان، یادآور شد: ادارات رفاهی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق از روز شنبه چهارم شهریورماه، ثبت نام را آغاز کردند و از همان زمان بیش از یکصد نفر وام خود را دریافت کردند.

باقری با تأکید بر اینکه امسال شرایط پرداخت تسهیلات اربعین را بسیار سهل‌گیرانه دنبال کردیم گفت: هر روز، بلافاصله پس از دریافت فرم‌ها، مبالغ پرداخت می‌شود و این روند تا روز اربعین حسینی ادامه دارد.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 41783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =