نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در منطقه ۱۴ فتتاح شد

شهردار منطقه۱۴ از افتتاح نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در این منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی گفت: با افتتاح این ایستگاه در پارکینگ امیرکبیر واقع در بخش غربی منطقه، شهروندان ساکن منطقه و مناطق اطراف که دارای خودروی هیبریدی یا برقی هستند، میتوانند با مراجعه به این فضا علاوه براستفاده از خدمات پارکینگ از امکان شارژ خودرو نیز بهره مند شوند.

یزدی با اشاره به اینکهشهرداری تهران از دیرباز تا کنون با برنامه ها و اقدامات عملیاتی و مهندسی مختلف سعی در کاهش آلودگی هوا ی شهر تهران داشته است، افزود: طراحی، تامین تجهیزات و اجرای ایستگاه‌های شارژ خودروبرقی در ۱۵ نقطه شهر تهران از جمله این حمایت های عملی بوده که خوشبختانه در منطقه ما نیز این مهم برای شهروندان محقق شد. شهردار منطقه ۱۴با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی و استفاده کمتر از سوخت‌های آلاینده برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، گفت: ایجاد ایستگاههای شارژ خودرو برقی در نقاط مختلف که امکان دسترسی راحت برای شارژ وسیله نقلیه را منجر می شود همراه با ارائه خدمات گسترده به کاربران، در ترغیب مردم به سمت خرید خودروی برقی موثر خواهد بود.

وی با مثبت برشمردن این ایده در منطقه۱۴ یاداور شد: در حال حاضر این ایستگاه ظرفیت شارژ همزمان چهار خودرو را دارد و شهروندان دارای خودرو برقی و هیبریدی از این پس می‌توانند از این ایستگاه برای شارژ خودرو های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 41836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =