ویزیت رایگان بیش از ۳۰۰ شهروند منطقه ۱۵ در ایستگاه های سلامت محور

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ در تشریح برنامه‌های روز پزشک گفت: برپایی ایستگاه‌های سلامت محور و ارائه خدمات پزشکی رایگان به حدود ۳۰۰ شهروند و تقدیر از مدیران بیمارستان‌ها و درمانگاه های شاخص باب الرضای تهران از مهمترین برنامه‌ها بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک روز پزشک و گرامیداشت زاد روز حکیم بوعلی سینا افزود: به همین مناسبت ایستگاه‌های سلامت به همت پزشکان جهادی باب الرضای تهران و با مشارکت اداره سلامت منطقه، مرکز بهداشت مشیریه در سرای محله فعال شده و ویزیت رایگان پزشکی و خدماتی نظیر مشاوره تغذیه، مشاوره روان شناسی، رژیم درمانی، تست فشارخون و قند خون و...توسط  پزشکان جهادی متخصص زنان و زایمان، تغذیه و رژیم درمانی، پزشک داخلی، پزشک عمومی و... به شهروندان مراجعه کننده ارائه شد.

به گفته اسمعیلی در پایان از خانواده شهید بزرگوار قدیر سرلک و پزشکان جهادی حاضر در این برنامه تجلیل و قدرانی شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برنامه تقدیر از کادر پزشکی که طی مراسمی در دفتر این معاونت برگزار شد، اشاره و تصریح کرد: در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و کادر درمان، در خصوص مشارکت پزشکان منطقه با شهرداری و همچنین همکاری‌های لازم در خصوص خدمت‌رسانی سلامت محور به شهروندان تبادل نظر شد و در پایان از همراهی و زحمات پزشکان، کادر درمان و مدافعان سلامت با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام//

۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 41884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =