به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد پردل بیان کرد: در راستای ماموریتهای سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان، ۴۷۰ پیام فوریتی و خطرساز با موضوعاتی چون نصب و مرمت دریچه، نصب نیمکت، مرمت جدول بندیها، مرمت نهر و سنگفرش پیاده روها، حذف زوائد فیزیکی و ... در مردادماه توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد بازدید قرار گرفت و رفع شد.
همچنین؛ سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک دارای ۱۰ اکیپ فعال با تجهیزات کامل در نواحی است و پیامهای فوریتی و ایمنی در اسرع وقت رسیدگی و پیام های زماندار برای معاونت و اداره مربوطه جهت رسیدگی ارسال میشود.
انتهای پیام/
نظر شما