۴۷۰ پیام شهروندی در نواحی ده گانه منطقه یک رسیدگی و رفع شد

رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه یک گفت: ۴۷۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک مورد رسیدگی و رفع قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد پردل بیان کرد: در راستای ماموریت‍‌های سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به  درخواست های شهروندان، ۴۷۰ پیام فوریتی و خطرساز با موضوعاتی چون نصب و مرمت دریچه، نصب نیمکت، مرمت جدول بندی‌ها، مرمت نهر و سنگفرش پیاده روها، حذف زوائد فیزیکی و ... در مردادماه توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد بازدید قرار گرفت و رفع شد.

همچنین؛ سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک دارای ۱۰ اکیپ فعال با تجهیزات کامل در نواحی است و پیام‌های فوریتی و ایمنی در اسرع وقت رسیدگی و پیام های زماندار برای معاونت و اداره مربوطه جهت رسیدگی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 41903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =