بازدید مسئول کمیته مدیریت بحران ستاد اربعین حسینی(ع)از پایانه مرزی مهران

مسئول کمیته مدیریت بحران ستاد اربعین حسینی(ع) و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پایانه های مرزی مهران به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در راستای برگزاری ایمن راهپیمایی اربعین بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در جریان سفر به قرارگاه های مرزی با حضور در مرز مهران از مراکز استقرار دستگاه های امدادی از جمله مرکز اورژانس ، هلال احمر و همچنین کمیته ایمنی مدیریت بحران شهرداری منطقه 5 بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در جهت تامین ایمنی زوار اربعین قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این بازدید رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران با سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ، دکتر سرور معاون عملیات اورژانس کشور و دکتر توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران در خصوص تمهیدات ایمنی در مرز مهران گفت و گو و تبادل نظر کرد.

نصیری در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص نحوه ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی(ع) با توجه به ظرفیت های موجود گفت و گو کرد.

همچنین سردار محمودی در این دیدار افزون بر توان عملیاتی بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی در چرخه مدیریت بحران پیش از ورود به شرایط اضطرار تاکید کرد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه باید از سنین کم و دبستان آغاز شود تا بتوانیم شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم. وی نظم و انضباط را موضوعی حیاتی در خدمت رسانی در تمامی سوانح ‌ و حوادث عنوان کرد.

دراین بازدید همچنین زیرساخت های ایمنی و مدیریت بحران منطقه ۵ در مرز مهران توسط رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاون آمادگی و عملیات و جمعی از مدیران سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 41962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =